Hlavní stránka diskuzního fóra | Reagovat | Hledat |

Řezbářství a dřevořezba / Hledám brusiče

Kamil Typlt
Člen
#1 | Zasláno: 22. 2. 2015 16:34
Zdravím všechny. Jsem úplný začátečník, trochu jsem vyřezal na kursu půjčenými dláty. A pak si objednal v Narexu první 3 svoje kousky (řada profi), k mému překvapení přišla dláta značně tupá, ačkoliv na webu píšou "Čepel dláta je ručně vyleštěna..." :-(
Potřeboval bych sehnat někoho, kdo by byl schopen a ochoten mi je nabrousit, jedno rovné a dvě Učková. Zatím na to nemám vybavení ani odvahu. Čím blíže Kroměříži, tím líp. Díky za tip.
Marcel
Návštěvník
#2 | Zasláno: 23. 2. 2015 09:46
Ahojky,
v Holešově u Teska brusírna nástrojů. Zatím mne nikdy nezklamaly. Urči si předem úhel břitu. Marcel
Jozef Miklovič
Člen
#3 | Zasláno: 23. 2. 2015 21:44 | Změnil(a): Jozef Miklovič
A nieje lepšie sa to naučiť? Ušetríš čas a aj peniaze. A s tým vybavením, nemusíš sa báť, nezrujnuje ťa. Kamene možeš použiť kľudne syntetické. Stoja pár korún a brúsiť sa s nimi dá úplne v pohode. Brúska tak 2000Kč a kus kože s pastou na obťahovanie. Ja mám 84 dláť a asi by som sa nedoplatil a popravde asi by som si ani nenechal ich niekomu inému nabrúsiť. A ešte jedna výhoda: ak sa ti pri práci otupí dláto(že ti spadne na zem, atď), nemusíš čakať až si nájdu na teba v brusiarni čas. Asi tak.
Veľa zdaru.
Kamil
Člen
#4 | Zasláno: 4. 3. 2015 15:24
2 Marcel: velký dík, za 40 Kč/kus jak břitva.
2 Josef Miklovič: samozřejmě, ale než to seženu, chci dlabat :-) takže časem...
Marcel
Návštěvník
#5 | Zasláno: 4. 3. 2015 16:30
No a nyní už můžeš obtahovat sám. Koupit kameny a pomaloučku se to učit. Kdyby se to nevedlo, tak víš kam zajít.
Marcel :-)
Petr Pešout (Pepé)
Člen
#6 | Zasláno: 28. 1. 2022 12:21
Marcel
ahoj,
neznáš jméno majitele brusírny popř. název firmy?
Dík za odpověď
Petr
František Schmidtmayer
Člen
#7 | Zasláno: 27. 11. 2022 20:41
Ahoj
nová dláta Narex Profi a nabroušena a leštěna do hrozného tvaru ostří.