Hlavní stránka diskuzního fóra | Reagovat | Hledat |

Řezbářství a dřevořezba / čím ošetřit misku?

Katrin Severová
Člen
#1 | Zasláno: 28. 6. 2013 23:08
Zdravím Vás všechny,
asi vám to příjde jako hloupý dotaz ale jelikož jsem začátečník tak i přesto se zeptám. Mám hotovou misku a zajímalo by mě jak jinak se dá ošetřit než lakováním, samozřejmě se bude používat na potraviny, tudíž to musí být něco nezávadného.
Předem děkuju za případné odpovědi.
Katrin
josef frnka
Člen
#2 | Zasláno: 29. 6. 2013 09:41
Ahojky,jedině Olivovej olej ,když to budeš používat na potraviny a za čas to opět přetírej,je to nezávadné a šetrné :)
ahoj Jofr
Katrin Severová
Člen
#3 | Zasláno: 29. 6. 2013 21:51
já moc děkuji za radu, taky jsem někde viděla různě barevné misky (vypadalo to jako lazura) a tak přemýšlím čím je obarvit tak aby nezanikla struktura dřeva ale zároveň to bylo nezávadné....
josef frnka
Člen
#4 | Zasláno: 29. 6. 2013 22:36
ahoj,něco sem slyšel že to jde i potravinářské barvivo a pak na to olej.Nevím nemám stím skušenosti,leda máš různé barvy dřeva,jako je jilm,mahagon,švestka,hruška,jasan atd... každé dřevo má jinou barvu....
Katrin Severová
Člen
#5 | Zasláno: 30. 6. 2013 10:46
jj přemýšlela jsem o tom barvivu, někde jsem to četla.... Asi to zkusím, za zkoušku nic nedám :-)
Martin Chochola
Člen
#6 | Zasláno: 15. 7. 2013 12:21
Ano olivový olej používá již dlouhou dobu na dřevěné nádobí dost intenzivně používané v historickém šermu a nádobí v pořádku odolává. Neporučuji jiné oleje na vaření, protože po čase mohou žluknout a nepříjemně zavánět
borjos
Návštěvník
#7 | Zasláno: 20. 11. 2013 17:58
Clou potravinářké mořidlo

Jste-li registrovaný autor, přihlaste se na hlavní stránce do svého účtu a budete přihlášený i do fóra. Nejste-li zaregistrovaný autor, vyplňte pouze své jméno či přezdívku.

Vaše jméno:

Přiložte obrázků (max. 5), (.png, .gif, .jpg, .jpeg)




 
   Fórum ČeskáTvorba.cz Powered by Simple Bulletin Board miniBB ®