Hlavní stránka diskuzního fóra | Reagovat | Hledat |

Řezbářství a dřevořezba / Úplný ačátečník potřebuje poradit.

Stanislav
Návštěvník
#1 | Zasláno: 4. 10. 2012 23:26
Dobrý den jsem úplný al úplný začátečník.
Nikdy sem nic takového nedělal ale líbí se my o je tu několik témat ale moc rozstříděné hledm nkoho kdo my přes email pomůže pořádně se začátky je u někdo? Proím o odpověd Děkuji
Návštěvník
#2 | Zasláno: 5. 10. 2012 08:22
Koukám, že jsi úplný začátečník s češtinou...:-)
Jinak co tě konkrétně zajímá?
Stanislav
Návštěvník
#3 | Zasláno: 19. 10. 2012 15:07
Omlouvám se za chyby Český jazyk my nikdy nešel :-) Zajímám se púrostě o vše jak vybrat dřevo. Jak vybavit pracovnu aji s mozností vyrábění nábytku, jak zabezpečit tak. Techniky práce z dřeva prostě celý popis. :-)
Vladimír
Návštěvník
#4 | Zasláno: 28. 10. 2012 22:24
Ahoj Stanislave. Před pár dny mi přišla objednaná kniha od pana Mináře "Řezbářství". Je tam popsáno vše, co potřebuje člověk k začátkům řezby a truhlářství. Najdeš tam informace o dílně, dlátech, broušení, o dřevu, nožích, předmodelování, měření..no zkrátka uplně vše a ještě víc, co na začátek potřebuješ. Velkou výhodou téhle knihy jsou nádherné ilustrace, které Ti každou kapitolu vizuálně přiblíží, což by mělo pomoct i v Tvých začátcích češtiny. :) Přeju hodně hezkých chvil při práci se dřevem.
xy
Návštěvník
#5 | Zasláno: 4. 11. 2012 09:26
Ta knížka je fakt dobrá, též doporučuji.
Radek
Návštěvník
#6 | Zasláno: 12. 1. 2013 15:11
Tak knihu jsem si koupil, trochu jsem zklamaný. Čekal bych víc návodů do začátku. Kniha je sice obsáhlá, co se týče historie, ale spoustu věcí v ní chybí. Pro mne jako začátečníka moc přínosem není. Před koupí doporučuji prolistovat.
Oldřich Pokorný
Člen
#7 | Zasláno: 14. 1. 2013 12:24
Stanislav
Nejdřív si musíš rozmyslet, co vlastně chceš dělat, potom si koupit nějakou literaturu, prostudovat ji a vyzkoušet si to, co je v knížce popsáno. A když při práci narazíš na nějaký problém, pak se teprve ptát.
Hanka Čížková
Člen