Hlavní stránka diskuzního fóra | Reagovat | Hledat |

Řezbářství a dřevořezba / začátečníci

Návštěvník
#1 | Zasláno: 15. 9. 2012 19:24
Ahoj,

chtěl jsem se zeptat zkušených návštěvníků fóra, co by poradili začínajícím řezbářům, co se týče shánění dřeva. Popřípadě kde brali dřevo pro své výtvory ve svých začátcích oni. Pokud je nejlepší koupit nějaké již předpřipravené, poprosil bych o odkaz na stránky (eshop), se kterým máte dobré zkušenosti. Pokud se téma již opakuje, omlouvám se, ale víceméně jsem tu nic podobného nenašel.

Díky
Tomáš
Návštěvník
#2 | Zasláno: 16. 9. 2012 18:06
Opravdu nikdo neporadí? :-(
Jde mi jen o to, že bych rád začal vyřezáváním nějakých jednoduchých reliefů nebo postaviček, ale nevím, kde získat vhodné dřevo. Rád bych sehnal takové dřevo, které mě hned v začátcích neodradí (jsem naprosty laik a nemám v úmyslu to dělat nijak profesionálně, ale jako záliba se mi to moc líbí). Současně ale nemám tolik finančních prostředků, abych si mohl dovolit na všechny mé začátečnické fantasmagorické pitvořiny kupovat nějaké drahé kousky dřeva každý týden. Uvítám jakýkoliv tip nebo radu. Díky
T.
svaťa
Návštěvník
#3 | Zasláno: 16. 9. 2012 21:34
Pokud ti nikdo nechce poradit zkusím to tedy sám. Lípa je mezi matrošama top to je bez debat ale je málo k sehnání a je dost drahá. Pokud jí ovšem nemáš k mání a uvás neroste musíš ji sehnad jinde a nebo draze nakupovat. A pokud uvás hojně roste tak se skus dohodnout z obecním úřadem nebo pokud jseš z města tak přímo z technickýma službama. Tam se dá lípa opčas sehnat třeba za flašku pokud tam někoho znáš tak neváhej a leť hned tam. Nebo začni tak jako já s topolem ten roste všude a je za pusu.
Návštěvník
#4 | Zasláno: 19. 9. 2012 09:20
Návštěvník
Zdravím, nejoblíbenější je lípa, pokud jste ještě žádné dřevo nesehnal, napište mi na e-mail : zdenek.126@seznam.cz o jaké rozměry máte zájem a něco bych Vám za rozumný peníz do začátku připravil.
Janek
Návštěvník
#5 | Zasláno: 19. 9. 2012 21:20